top of page

Vrij zijn.

Hoe vrij kun je zijn?

Heel vrij, zou mijn antwoord kunnen zijn maar wat is heel vrij en wanneer ben je vrij?

Afgelopen week hadden we een heel fijn gesprek met een oud-collega van ons.

Zittend in de zon hebben we uren gekletst over werk, het leven, geluk en vrijheid.

Ze werd nieuwsgierig naar wat wij nou eigenlijk precies deden en hoeveel tijd we aan ons werk besteden in een week.


Grappig.


Daar hebben wij het zelf namelijk ook regelmatig over maar dan niet in hoeveel tijd we aan ons werk besteden maar hoe het zo niet voelt als werken maar als leven.

Hoe we altijd aan het werk zijn en nooit.

Hoe ons werk voelt als verlengde van ons zijn en daardoor vrij voelt.


Dus ja, wat is vrijheid?


Stel dat je eens voor dat je meer vertrouwen hebt, meer ontspannen bent, blijer en dankbaar zou zijn. Hoe klinkt dat?

Stel dat je meer zelfvertrouwen, energie en meer geluk ervaart.

Dat klinkt als een utopie hé?

Dat klinkt als vrij leven.

Denk je nu dat wij makkelijk praten en dat dat in jouw situatie echt onmogelijk is?

Nee! het is echt mogelijk en wij geloven dat jij het kunt.

Jij hebt alles al in huis om makkelijk te leven.


Of wij het altijd makkelijk hebben? Nee, zeker niet maar wij hebben wel het inzicht en vermogen om om te gaan met de tegenslagen die het leven geeft.


Geluk is niet het ontbreken van problemen maar het vermogen ermee om te gaan. En dat inzicht willen we met jou delen.


Ons gratis webinar 'van Denken naar Doen' op maandag 15 maart van 19:00-20:00 is dé gelegenheid voor jou om een begin te maken naar een vrijer leven.

Elke kleine beweging kan het begin zijn van iets groots.


Je kunt je bij sandersendehaan@gmail.com opgeven


Wat leer je tijdens dit webinar van +- 1 uur? -> de 7 stappen van probleem naar oplossing ->waarom je doet wat je doet ->waarom je denkt wat je denkt ->waarom je voelt wat je voelt ->hoe je anders kunt reageren ->hoe je uit een conflict blijft ->hoe je een conflict oplost zonder te ‘verliezen’


Aan het einde van het webinar is er tijd om vragen te stellen.





Reactie van deelnemers;

Jullie zijn steeds in mijn gedachten.

Ik ben helemaal alleen 2 nachten weg. Wandelen, lezen, eten en slapen. Wat vond ik het spannend maar wat ben ik blij dat ik dit doe!

Ondertussen schrijf ik voor mezelf dingen op en moet ik steeds aan jullie denken.

Het heeft iets in mij los gemaakt..............


Ik moet steeds aan jullie denken. Jullie enthousiasme werkt zo aanstekelijk.

Doordat ik al jaren worstel met werk en ziekte zit ik vast in een vicieuze cirkel waar ik heel graag uit wil maar weet niet hoe.

Ik geloof echt dat jullie me hierbij kunnen helpen en wil heel graag een traject bij jullie volgen alhoewel ik het echt heel spannend vind.


Ben jij er maandagavond 15 maart ook bij? Gewoon doen!

Opgeven is heel makkelijk via sandersendehaan@gmail.com en wij zorgen dat jij een link krijgt om aanwezig te zijn bij 'van Denken naar Doen'



Liefs Elise en Jacobien


54 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Aan zet.

bottom of page